O nákupu

Všechny praktické informace o nákupu hrazdy.

Popis dopravy

Popis dopravy Hrazda Warrior Pull-Up Bar objednaná v internetovém obchodě Shyby.cz bude odeslána prostřednictvím společnosti DPD Private.

Každou zásilku se DPD pokusí doručit 3x. Člověk přece nemůže být pořád doma. DPD Vás bude o termínu doručení informovat SMSkou či e-mailem podle toho, který kontaktní údaj nám poskytnete. V den doručení Vám upřesníme hodinové rozmezí, kdy kurýr dorazí.

Všichni naši zákazníci mají na základě objednávky k dispozici webovou aplikaci DPD Kurýr, ve které si může upravit doručení tak, aby Vám vyhovovalo. Navíc v ní uvidíte kurýra, jak se k Vám blíží, a kolik adres ho od Vás dělí.V nástroji pro sledování zásilek uvidíte, kde se Vaše zásilka nachází a můžete zkontrolovat, jestli jsme ji už předali.

Popis platby

Prostřednictvím GOPAY zaplatí úplně každý. Z nabízených způsobů plateb si vyberete právě ten, který Vám nejvíce vyhovuje – moderní metodu rychlých platebních tlačítek nebo platbu kartou.

Platby platebními tlačítky jsou rychlé a probíhají okamžitě. Nemusíte tak čekat, až se převedou peníze z Vašeho účtu na účet prodejce, jako je tomu u klasického bankovního převodu.

Údaje k platbě jsou již předem vyplněny, nemusíte se tedy bát, že vyplníte špatně číslo bankovního účtu. Neplatíte peníze navíc, jako je tomu například u dobírky, která zvyšuje cenu zboží.

E-shop se dozví o platbě za zboží ihned a díky tomu je i rychleji vyřízena Vaše objednávka. Platby jsou bezpečné, protože jejich realizaci provádějí české banky. Stejně tak je bezpečná i platba kreditní kartou díky 3D Secure řešení.

Obchodní podmínky

Reklamace

Reklamační řád

Kupující je povinen bez zbytečného odkladu po dodání zboží jej prohlédnout a oznámit prodávajícímu případné zjištěné vady.

Reklamaci je nezbytně nutné uplatnit bez zbytečného odkladu, ihned jakmile se vada objevila. Případné prodlení při pokračujícím užívání zboží může zapříčinit prohloubení vady, znehodnocení zboží a může být důvodem k zamítnutí reklamace. Reklamace musí být uplatněna v záruční době, která je 24 měsíců a začíná běžet ode dne převzetí zboží. Záruční dobu nelze zaměňovat s životností zboží, tj. dobou po kterou při správném používání a správném ošetřování včetně údržby může zboží vzhledem ke svým vlastnostem, danému účelu a rozdílnosti v intenzitě jeho užívání vydržet.

Zjištěné vady oznámí kupující prodávajícímu buď e-mailem info@shyby.cz nebo písemně na adresu provozovatele. Ve svém oznámení musí kupující uvést jaké vady byly u zakoupeného zboží zjištěny. Kopii oznámení je nutné zaslat spolu se zbožím.

Kupující má také možnost zboží reklamovat osobně na adrese provozovny Kirilovova 91, 739 21, Paskov. Ve vrácené zásilce musí být vložena kopie dokladu o koupi –dobírka, výdej a číslo účtu, na který vám budou případně vráceny peníze. Pokud nebude uvedeno číslo účtu, zasíláme peníze složenkou.

Při reklamaci zakoupeného zboží je nutné, aby kupující prodávajícímu zaslal nebo předložil veškeré doklady, které mu byly předány prodávajícím v rámci vyřízení objednávky reklamovaného zboží. Dále je nutné, aby kupující v případě, že prodávajícímu vrací vadné zboží jej vrátil kompletní tak, jak jej převzal od prodávajícího. Informace o průběhu vyřizování reklamace jsou zasílány formou e-mailových zpráv na adresu uvedenou kupujícím, případně na poštovní adresu uvedenou na faktuře reklamovaného zboží (Příjemce). V případě, že kupující požaduje zasílání informací na jinou adresu, musí tuto skutečnost uvést v oznámení o reklamaci.

V závislosti na druhu vady a za podmínek stanovených obecně závaznými právními předpisy, zejména pak zákonem č. 40/1964 Sb., občanský zákoník a zákonem č. 513/1991 Sb., obchodní zákoník, ve znění pozdějších změn a doplnění, má kupující možnost se v případě uznání reklamace domáhat opravení nebo výměny zboží za nové anebo může od kupní smlouvy odstoupit a požadovat vrácení kupní ceny.

Prodávající bez zbytečného odkladu po obdržení reklamace a reklamovaného zboží reklamaci vyřídí nebo podá kupujícímu zprávu o průběhu vyřizování jeho reklamace nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění.

Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z nevhodného používání, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.

Záruka vrácení peněz

Jestliže bezprostředně po obdržení zboží zjistíte, že Vám toto z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje, máte možnost jej bez uvedení důvodu vrátit na adresu provozovny Kirilovova 91, 739 21, Paskov budou Vám neprodleně zpět zaslány peníze. Záměnu zboží provádíme pouze v případě záměny velikosti a barvy, pokud požadujete záměnu artiklu, je zboží zasíláno znovu jako nová dobírka.

Podmínka vrácení peněz

Zboží musí být naprosto neporušené, v originálním neporušeném obalu, dobře zabalené, schopné dalšího prodeje.

Zákazník musí odeslat zásilku do 14 dnů od obdržení zboží.

Ve vrácené zásilce musí být vložena kopie dokladu o koupi s číslem účtu, na který vám mají být vráceny peníze. Jsou vráceny pouze peníze za zboží, nikoli poštovné a balné.

Zboží zasílejte pouze běžnou balíkovou poštou, dobírkou nebude přijato.

Důležité upozornění: Tato služba se vztahuje na území České republiky. Shyby.cz Czech Workout s.r.o, provozující tento internetový obchod nezodpovídá za problémy vzniklé nesprávným používáním v rozporu s nákupním a reklamačním řádem firmy.