Tomáš Vágner

Tomáš Vágner je zapáleným předsedou klubu Workout Mělník. Jsme rádi, že jsme ukrojili kousek z jeho tréninkového času a okradli ho o pár otázek. Tomáš je teď hodně vytížený, v měsíci červu v Mělníku pořádají Battlemanii 2016! .


Proč to děláš, proč vlastně cvičíš?

Baví mě ta volnost pohybu pod otevřeným nebem, nekonečné možnosti cvičení a práce s vlastním tělem.

Jak jsi se k pohybu dostal?

Dostal jsem se k tomu před 2 roky, přes internet a sociální média. Sledováním různých motivačních videí. Stala se z toho v podstatě každodenní rutina a životní styl! 

Máš nějaký vzor nebo osobnost?

Určitě mám, SEBE :D :D, a taky Lazara Novovice z Bar Brothers, kteří tento sport propagovali od začátku a stále motivují lidi po celém světě.

Tvůj nejoblíbenější cvik?

Mým nejoblíbenějším cvikem jsou klasické SHYBY, je to král cviků na zádové svalstvo. Pak MUSCLE-UP a různé variace KLIKŮ, DIPŮ na bradlech a cviky na břišní svalstvo. Samozřejmě se snažím trénovat i těžší prvky kalistheniky.

Cvik který absolutně nemáš rád?

Cvik, který bych chtěl umět dokonale a stále na něm pracuji je FRONTLEVER. Většina prvků vychází z gymnastiky a jsou dosti náročné při mé váze 90kg.

Používáš nějaké doplňky stravy?

Já se snažím mít tréninky náročnější, používám BCAA a Glutamin na regeneraci a obnovu svalů. Tělo totiž potřebuje aminokyseliny ke svalovému růstu, regeneraci po fyzické aktivitě, k ochraně před poškozením a odbouráváním svalové hmoty a v neposlední řadě také ke zvýšení svalového výkonu a zlepšení imunity. 

Většinu aminokyselin si dokáže lidské tělo vyrobit samo, existuje ale 11 kyselin, které si sami vyrobit nedokážeme. Tyto aminokyseliny musí být do těla dodávány společně s potravou. A na večer si dávám noční protein, což je pomalu stravitelný vysoce čistý micelární kasein, který funguje zejména přes noc. Doplní do těla bílkoviny, které přispívají k udržení svalové hmoty.

Co si o nich ve stručnosti myslíš?

Každý má na ně jiný názor. Ale já si myslím, že pokud tvrdě trénujete, chcete něčeho dosáhnout a zlepšovat se v tom co děláte, tak je to důležitý prvek společně se stravou pro celkové udržení fajn postavy!

Jaké jsou Tvoje cíle na tento rok?

Mým hlavním cílem pro tento rok je úspěšně zvládnout s týmem organizaci našeho nového projektu. Jedná se o první ročník soutěže ve Street Workoutu na Mělníku - 18.6., který jsme nazvali BATTLEMANIA 2016. Veškeré info najdete na oficiálním webu akce Battlemania 2016. A všichni jste samozřejmě srdečně zváni!

Je něco, čím se můžeš pochlubit?

Že se mi vyhýbá zranění a mám krásné, zdravé dvě děti!

Jak vypadá Tvůj běžný trénink?

Snažím se o silově-vytrvalostní tréninky, baví mě si stanovit cíl a překonávat sám sebe. Třeba v striktním počtu opakování na hrazdě. Minulý rok jsem zvládl za 5 hodin udělat 1000 shybů, což byl pro mě osobní rekord. Jinak si tréninky snažím vymýšlet sám nebo se inspiruji od kamarádů.

Je nějaký cvik nebo prvek který je pro Tebe nedosažitelný?

V tom je právě kouzlo tohoto sportu - NEVER GIVE UP (nikdy se nevzdávejte !)

Jezdíš na soutěže a co si o nich myslíš?

Na soutěže moc často nejezdím, protože jsem dost časově vytížený. Spíše vyrážím na různé exhibice, projekty a větší akce s týmem, třeba při otevírání nových workout parků. Ale letos bych chtěl zkusit i ty soutěže, pokud to dovolí čas a bude síla :) Jinak co jsem viděl na vlastní oči, tak turnaje mohu jen doporučit. Člověk pozná nové tváře a celkově se skvěle namotivuje k perfektním výkonům.

Jak řešíš stravu? Pokud ji tedy řešíš?

Jelikož mám rád cokoliv, tak je složité si udržet ideální postavu celoročně :) Každopádně stravu řeším a vaření vlastních fit jídel se stalo mým koníčkem. Správně nastavený jídelníček a rozložení jídel během dne, je polovina úspěchu :)

Jaký je Tvůj názor na výuku tělesné výchovy na základních a středních školách?

Přiznám se, že ji nesleduji. Ale chodil jsem na sportovní školu, takže jsme zde měli moc hodin tělesné výchovy a pohybu.

Co by se tam dalo zlepšit?

V dnešní době je moc mladých školáků a dětí, kteří sedí u počítačů a aktivita jde tak trochu stranou, to by se mělo určitě zlepšit !

Kolikrát týdně trénuješ?

3x týdně pravidelné týmové tréninky + doma. Takže se snažím pořád, ale s mírou :D

Máš nějaké zvláštní vybavení které používáš?

Doma mám na zahradě hrazdu, bradla, kruhy, stalky, odporové gumy atd. Většina od firmy Shyby.cz. Více toho není třeba ;-)  (děkujeme)

Máš nějaký web nebo stránku pro fanoušky?

Workout Mělník!

Můj ofiko Facebook profil

Napadá tě ještě něco?

Určitě sledujte náš tým Workout Mělník, který má velkou budoucnost a neváhejte mě kontaktovat !