Když nemáš čas - 5 MD

Všichni to známe, i když se na další trénink těšíš od chvíle, co ses najedl po tom posledním, žijeme taky život. 

Práce, rodina, neplánované akce - Tvůj program může narušit cokoliv. Nevěš ale hlavu! I když Ti nezbývá dost času na to, dát si plnohodnotný trénink, který si vezme hodinu nebo dvě, musíš zaimprovizovat! Inspirujme se opět u borců ze Států.

5MD!

Co to znamená? Je to zkratka pro ,,5 minute drill”. Pětiminutový trenál. Hrazda i bradla už čekají. Nebo si vezmi třeba kruhy. Budeš dělat shyby a kliky - buď klasické nebo na bradlech.


Cílem je stihnout 50 shybů a 100 kliků v časovém limitu 5 minut. Není to taková sranda, jak se může zdát. Můžeš jet v libovolných sériích, můžeš je také pokaždé měnit, hledat, co Ti vyhovuje nejvíce, abys čas stlačoval dolů. Tím se stává 5MD mocným nástrojem i do standardního tréninku. Jedeš weighted? Zkus si dát na konci tréninku 5 minut pauzu a pak 5MD!!


Ale zpátky k původnímu tématu, nedostatku času. Tahle rutina ti zabere fakt jen chvílí, i s rozcvičkou stihneš za půl hodiny deset minut oddechnout, a dát to podruhé! To už je 100 shybů a 200 kliků, za takovou chvíli, co myslíš, že to udělá s Tvými svaly? Úplně je rozbije :) Snaž se dodržovat provedení, i když Ti běží čas, čisté provedení je víc! Jen tak z 5MD vytěžíš maximum!


Vrcholem mistrovství 5MD je dát to celé na jeden zátah. 50 shybů v kuse, pak 100 kliků. Ale ty si zkusíš třeba 5/10 nebo 10/20. Na konci série rozbiješ a pojedeš třeba po třech, protože toto je fakt sprint! Zadýchaný jako lokomotiva, ruky nafouklé k prasknutí, bolest a čas pořád běží.

Borci z Wingate parku to dávají na série, třeba i čtyřikrát, , nepochybuj o tom, že si dají plnohodnotný trénink: